Często bywa tak, że zaraz po studiach nie możemy znaleźć pracy w zawodzie. Wielu studentów zmaga się wówczas z dylematem – czy szukać wymarzonej pracy do skutku czy też podjąć się jakiegokolwiek zajęcia. Najczęściej – z rozsądku wybieramy to drugie rozwiązanie, a jednym z miejsc, w których rozpoczynamy prace są instytucje call center. Są to miejsca telefonicznej obsługi klienta i jedne z tych destynacji,  w których pracodawcy zawsze szukają osób chętnych do pracy. Choć wielu z nas nie chce pracować w tym miejscu, ostatecznie i tak decydujemy się na zatrudnienie. Mimo wszelkich negatywnych stereotypów, praca w tym miejscu dostarcza doświadczenia i może wiele nauczyć. Poznamy triki marketingowe, które przydadzą nam się również w codziennym życiu, gdy sami będziemy po stronie klienta. Nauczymy się cierpliwości, skutecznego przekonywania i przekazywania informacji, uprzejmości oraz zasad savoir-vivre podczas rozmów telefonicznych. Na pewno praca ta wzbogaci nas w kilka umiejętności, a nasze CV w dodatkową pozycję.

www.inscripte.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here