Proces tworzenia firmowej strony internetowej to niezwykle ważny czas. Dzięki prawidłowo stworzonej witrynie nasza firma może pozyskać nowych klientów. Zastanówmy się więc, jak stworzyć idealną stronę.
Pierwszym ważnym elementem jest właściwa selekcja zawartości strony. Witryna, be względu na jej tematykę, jest wartościowa dla klienta, jeśli ma wartościową zawartość. Wartościowa zawartość to taka zawartość, która dostarcza niezbędnych informacji. Dobrze zaplanowana strona pozwoli każdemu, kto ją ogląda łatwo stwierdzić, jaka informacja jest dla niego ważna. Drugim ważnym elementem jest łatwy dostęp do informacji zawartej na stronie.

Dobra nawigacja i precyzyjne wskaźniki aktualnej pozycji czynią umieszczoną na stronie informację łatwo dostępną nawet dla początkujących użytkowników. Kolejnym bardzo istotnym czynnikiem, wpływającym na jakość naszej witryny jest jej szybkość.Szybkość ładowania wpływa głównie od serwera, na którym umieszczona jest nasza strona (czym lepszy serwer tym lepiej strona się ładuje), a także od grafiki, jaka znajduje się na stronie. Aby przyspieszyć jej ładowanie powinniśmy ograniczyć duże rozmiarowo zdjęcia, możemy podzielić długie teksty na części.

Idealna strona internetowa jest także prosta i przejrzysta

Dobrą zasadą przy pisaniu strony jest fraza, że często mniej znaczy więcej. Wchodząc na stronę internetową lubimy, gdy jest intuicyjna i zawiera tylko potrzebne informacje. Dobrze byłoby też, aby nasza strona była interaktywna. O co w tym chodzi? Dobrze jest umieścić na niej formularz kontaktowy, a także formularz pozwalający zostawić opinię.

Personalizacja stanowi istotny czynnik wpływający na zadowolenie naszych klientów, co z kolei może zwiększyć nasza sprzedaż. Daje ona poczucie osobistego kontaktu klienta ze sprzedawcą. W świadomości klientów ów kontakt, stanowi największą wartość dodaną podczas zakupów tradycyjnych.

monitor

Przed umieszczeniem witryny w internecie musimy wybrać nazwę domeny. Nazwa stanowi jedyny wyróżnik naszego biznesu w internecie. Odpowiednia jej nazwa może oznaczać sukces w internecie.Nazwa domeny powinna być krótka i prosta- tak, by łatwo było ją zapamiętać. Nie może być też trudna do wymówienia i napisania.
Po wykonaniu opisanych wyżej czynności musimy przetestować nasza witrynę. Pierwszą rzeczą jaką musimy wykonać jest testowanie wyglądu. W tym procesie chodzi o to, by upewnić się, że wszystko wygląda taj jak sobie założyliśmy. Uważnie oceniamy każdą podstronę, wszystkie powinny wyglądać tak samo. Drugim etapem jest test funkcjonalności.

Nigdy nie można o nim zapomnieć. Test obejmuje poszukiwanie martwych linków, oraz sprawdzenie działania wszystkich formularzy i skryptów. Kolejnym ważnym elementem jest korekta umieszczonych na stronie tekstów. Powinniśmy uważnie przeczytać każdy zamieszony na niej opis, sprawdzić go pod kątem ortografii i gramatyki.

Ostatnim elementem jest sprawdzenie poprawności wyświetlania naszej strony w każdej dostępnej wyszukiwarce internetowej. Jeśli nasza strona jest stroną responsywną musimy przetestować ją także na tabletach i smartfonach.Musimy zdać sobie sprawę, że jeśli w jakimś etapie przeglądania naszej strony nie będzie się ona prawidłowo wyświetlać, użytkownik zdenerwuje się i pójdzie do konkurencji.

Dobrze byłoby, gdyby nasza strona internetowa pokazywała statystyk odwiedzin, a także jakie towary są najczęściej oglądane. Takie dane dadzą nam dużo wiedzy do analizy.
Firma, chcąca wejść na rynek internetowy, zastanawiamy się ile kosztuje zrobienie strony internetowej, która będzie zgodna z wyżej opisanymi wytycznymi. Oczywiście wszystko zależy od tego jak obszerna ma być witryna. Jeśli sprzedajemy niewielka liczbę produktów lub usług to jej stworzenie nie będzie kosztowne. Jeśli jednak ma być ona bardzo rozbudowana, dodatkowo ma znajdować się na niej sklep internetowy to musimy liczyć się z większym wydatkiem.

ile kosztuje zrobienie strony internetowej

Stworzenie strony to nie jedyny koszt, jaki poniesiemy. Musimy opłacić jeszcze serwer i domenę, a także rozpocząć pozycjonowanie naszej strony, tak by była widoczna na pierwszych miejscach w wyszukiwarce. Niestety dobre pozycjonowanie naszej witryny trwa długo- przy założeniu oczywiście, że ma to być zrobione dobrze i zgodnie z regułami pozycjonowania.

Jeśli zleży nam na natychmiastowych rezultatach możemy skorzystać z kampanii reklamowej naszej witryny. Dobrym rozwiązaniem może okazać się reklama w Google, gdzie płacimy tylko za faktyczne kliknięcia w reklamę. Co ważne, nikt nie narzuca nam określonego budżetu na reklamę. Możemy zacząć od niewielkiej kwoty i jeśli da efekt zwiększyć budżet.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here